U wilt de resultaten van uw organisatie verbeteren via uw verkoopmedewerkers. Maar hoe pakt u dat aan?
Wanneer u veel nadrukkelijker gaat sturen op de ‘hoe’ dan op de ‘wat’ kunt u veel bereiken. Houding en gedrag, het kunnen stellen van de juiste vragen, kennis van zaken en een grote dosis toewijding zijn daarbij essentieel.
Evenals het werken volgens (een individueel) plan. Zodat de verkoper voortdurend weet waar hij (of zij natuurlijk) mee bezig is, wat het effect is op zijn resultaten en waar hij zich bevindt als het gaat om de realisatie van zijn doelstellingen.
Dit heeft direct een positief effect op uw medewerkers maar bovenal realiseert u via een geïntegreerde aanpak binnen korte tijd een verhoging van:
- de klantbeleving en -loyaliteit
- de verkoopaantallen
- het transactieresultaat
Waarbij u het financiële ‘resultaat’ per verkoper zo maar kunt verdubbelen:
Wilt u meer weten? Klik hier voor de brochure. Of neem vrijblijvend contact met ons op via http://www.bovitz.nl/contactformulier/, info@bovitz.nl of bel ons op 06-4852 4771 / 06-1066 9921.