100% Net Promoter Score dankzij de perfecte aflevering

Van de enquêtes die ná aflevering van de nieuwe auto worden gehouden, wordt zo’n 30% niet ingevuld. De consument lijkt die vragen simpelweg een beetje beu. Daarmee missen dealer en importeur een schat aan zinvolle informatie.

Wat zou er gebeuren als je dat meetmoment naar voren haalt, al tijdens de aflevering bijvoorbeeld? Dan realiseer je een 100% score. We maken dat mogelijk door middel van DELIGHT. DELIGHT verbindt klant en verkoper en creëert maximale grip op de aflevering. En is meetbaar. Zo creëren we de perfecte aflevering: altijd en overal.

Wilt u ook kennismaken met de perfecte aflevering? Die ook nog eens meetbaar is? Neem dan contact met ons via https://bovitz.nl/contactformulier/, info@bovitz.nl of bel ons op 06-4852 4771 of bekijk hier de whitepaper.

100% Net Promoter Score dankzij de perfecte aflevering

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.