Uw klant bereidt zich online voor. Doen uw verkopers dat ook?

Uw klant bereidt zich online voor.
Doen uw verkopers dat ook?Get Inspired Automotive bedrijf
Zet LinkedIn effectief in ten behoeve van showroom traffic, winstgevende klanten en fans.

De klanten die uw showroom bezoeken hebben zich uitstekend voorbereid. Of het nou om de motorisering gaat, de gewenste opties of de prijs die de klant wil betalen, uw bezoeker is klaar voor de koop. Maar zijn of haar gehele voorbereiding ging vrijwel volledig aan u voorbij. Die was namelijk online.

De praktijk leert dat nog veel autobedrijven zich onvoldoende bewust zijn van wat hier gebeurt. Terwijl social media in het algemeen en LinkedIn  in het bijzonder een effectief middel is om showroom traffic te verhogen en klanten te binden. Maar het daadwerkelijk benutten ervan  begint bij het enthousiast krijgen van uw medewerkers.

Met dát uitgangspunt – social media helpt – hebben 7Fans en bovitz de handen ineengeslagen. Daaruit is de LinkedIn Training
‘Get Inspired Automotive’  voortgekomen. Deze is speciaal bestemd voor de verkopers van Nederlandse automobielbedrijven

Wilt u meer weten of uw verkopers laten deelnemen aan deze training? Neem dan contact met ons op, bekijk de brochure of schrijf uw verkoper(s) hier in.

Uw klant bereidt zich online voor. Doen uw verkopers dat ook?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.