Gisteren begon uw toekomst

De retailwereld verandert snel. Retail ondernemingen staan midden in een wereld die onomkeerbaar verandert. Consumenten krijgen andere voorkeuren, technologische ontwikkelingen gaan snel. Internet dringt de informatiefunctie van winkels en showrooms sterk terug. Nieuwe toetreders brengen onzekerheden mee en verstoren de aloude machtsverhoudingen. Toenemende prijstransparantie leidt tot dalende verkoopmarges; omzet en winst fluctueren hevig.

Binnen de autobranche is sprake van overcapaciteit van het aantal verkooppunten. Veel van die punten ontlenen hun bestaansrecht aan historische marktaandelen. De kosten van de locatie staan daardoor niet langer in verhouding tot de opbrengsten. Dat dwingt importeurs en dealers tot drastische maatregelen; netwerken gaan op de schop. Maar wie overziet het geheel, wat is de impact en wie weet dit in goede banen te leiden? Bovitz heeft vaker met dit bijltje gehakt. Wij kennen de branche als geen ander en hebben aan de basis gestaan van meerdere netwerkstrategieën.

 

Wilt u meer weten over bovitz en waarmee we u kunnen helpen? Neem dan vandaag nog contact met ons op.

Gisteren begon uw toekomst

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.